Többnyelvűségi Kutatóközpont - MTA-NYTI NyelvEsély Szakmódszertani Kutatócsoport
  • Magyar
  • English
  • Bejelentkezés
  • Elfelejtett jelszó
  • Webmail
  • Kapcsolat
Többnyelvűségi Kutatóközpont - MTA-NYTI NyelvEsély Szakmódszertani Kutatócsoport
MENU

E-mail

nytud@mta-tkk.hu

Telefon

(+36-1) 321-48-30
FÓRUM

Szótár


> Megnyitás teljesképernyőn <

NAVIGÁCIÓ
  • A központról
    • Célok és tevékenységek
    • Főbb projektumok
    • Munkatársak
    • Kapcsolataink
    • Kiemelkedő nemzetközi rendezvények
  • Hírek
  • NyelvEsély
    • A projektről
    • Megvalósítók
    • Események
    • Publikációk
    • Bevonódás
    • Szakmódszertani anyagok
    • TAN-NYELV-TÁR
    • Nyelvileg tudatos iskola
    • Nyelvi tájkép és tanulás
  • Jelesély
    • A projektről
    • Munkatársak
    • Kiadványok
  • LEARNMe
  • Jelnyelv minor
    • A képzésről
    • Előfeltételek
    • Tanegységlista
    • Európai nyelvi díj
    • Kapcsolat
  • E-learning
  • Tudástár
  • Szótár
About us image
Jelesély

A módszertanában nemzetközileg is úttörőnek számító JelEsély (TÁMOP 5.4.6/B-13/1-2013-0001) projekt célja a magyar jelnyelv tudományos leírása volt a kétnyelvű oktatás bevezetésének tudományos megalapozása céljából.

About us image
Nyelvesély

A kutatásunk egyik fő célja a nyelvileg tudatos iskola szemléletmódjának kialakítása és erősítése, s ehhez további kutatások végzése, valamint az eredményekre épülő módszertani eljárások és tartalmak kidolgozása.

About us image
LearnME

A 2012‒2015 között megvalósuló Mercator-LEARNMe projekt elsődleges célja a radikális átalakulásban lévő európai nyelvi sokféleség, kiemelten pedig az Unió regionális és kisebbségi nyelvei megtartásának és megerősítésének újszerű, alulról felfelé irányuló, az érintett közösségek messzemenő bevonásával történő újragondolása volt, a valódi közösségi igényekre reagáló politikai döntéshozatal ösztönzése érdekében.

Previous Next
2018 © MTA Többnyelvűségi Kutatóközpont