How Can We Help?
-
lel-TÁR
-
- "100 Basic Signs"
- A pedagógusok támogató rendszeréhez kapcsolódó fogalmak
- American Sign Language (ASL) Linguistics
- Deaf Stem fórum
- Dixon Servicios Lingüísticos
- IATE
- Informatikai fogalmak
- Languages in Danger: tudástár
- Languages in Danger: tudástár
- Medical Sign Language
- Sulinet tudásbázis
- Terminológiai adatbázis
-
- Jelentés a nemzeti és etnikai kisebbségi általános iskolai nevelés-oktatás helyzetéről
- Jelentés a Nyelvek európai évének implementálásáról és eredményeiről
- Jelentés a többnyelvűségről
- Jelentés Az Európa Tanács hozzájárulásáról az EBEE-nek a nemzeti kisebbségek ügyében tartott szakértői találkozójáról
-
- !gen Space
- Being a teacher is indeed cool
- Bevált jó gyakorlatok, jó gyakorlatok, ötletek listája
- Domovina
- E- tananyagok
- E- tananyagok
- E- tananyagok
- Élmény matematika
- Experience in the development of a code of best practices in healthcare
- Heilpädagogischer Kindergarten und Kinderkrippe
- Interaktív iskolai tananyagok
- Jó gyakorlat egy bécsi óvodában
- Magikme
- Makerspace
- MIT online oktatás
- Nailing Your First Parent-Teacher Conference
- Nemzeti Köznevelési Portál
- New Report Focuses on Minority Parent Engagement
- Online tananyag
- Tanárblog
- Teacher-Powered Schools mozgalom
- Vibelle
- Show Remaining Articles (7) Collapse Articles
-
- 100/1999. (XII. 10.) OGY határozat az Országos Fogyatékosügyi Programról
- 102/2011. (VI. 29.) Korm. rendelet a súlyos mozgáskorlátozott személyek közlekedési kedvezményeiről
- 1062/2007. (VIII. 7.) Korm. határozat az új Országos Fogyatékosügyi Program végrehajtásának 2007-2010. évekre vonatkozó középtávú intézkedési tervéről
- 138/1992. (X. 8.) Korm. rendelet a közalkalmazottakról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a közoktatási intézményekben
- 141/2000. (VIII. 9.) Korm. rendelet a súlyos fogyatékosság minősítésének és felülvizsgálatának, valamint a fogyatékossági támogatás folyósításának szabályairól
- 149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet a gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról
- 1973. évi I. törvény a büntetőeljárásról
- 1992. évi XXXIII. törvény a közalkalmazottak jogállásáról
- 1993. évi III. törvény a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról
- 1993. évi LXXIX. törvény a közoktatásról
- 1997. évi LXXXI. törvény a társadalombiztosítási nyugellátásról
- 1998. évi LXXXIV. törvény a családok támogatásáról
- 1998. évi XXVI. törvény a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról
- 1998. évi XXVI. törvény a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról
- 2/2005. (III. 1.) OM rendelet a Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai és iskolai nevelésének irányelveiről
- 2003. évi CXXV. törvény az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról
- 2007. évi XCII. törvény a Fogyatékossággal élő személyek jogairól szóló egyezmény és az ahhoz kapcsolódó Fakultatív Jegyzőkönyv kihirdetéséről
- 2009. évi CXXV. törvény a magyar jelnyelvről és a magyar jelnyelv használatáról
- 2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről
- 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról
- 331/2010. (XII. 27.) Korm. rendelet a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatalról, valamint eljárásának részletes szabályairól
- 5/2003. (II. 19.) ESzCsM rendelet a magasabb összegű családi pótlékra jogosító betegségekről és fogyatékosságokról
- 63/2006. (III. 27.) Korm. rendelet a pénzbeli és természetbeni szociális ellátások igénylésének és megállapításának, valamint folyósításának részletes szabályairól.
- 67/2001. (IV. 20.) Korm. rendelet az Országos Fogyatékosügyi Tanács szervezetének és működésének részletes szabályairól.
- 92/2008. (IV. 23.) Korm. rendelet a fogyatékos személyek alapvizsgálatáról, a rehabilitációs alkalmassági vizsgálatról, továbbá a szociális intézményekben ellátott személyek állapotának felülvizsgálatáról
- A bizottság közleménye a többnyelvűség új keretstratégiájához
- A Frame an Incomplete Painting: Comparison of the Framework Convention for the Protection of National Minorities with International Standards and Monitoring Procedures
- A Helsinki Záróokmány
- A Kujpers-állásfoglalás
- A Nyelvi Jogok Egyetemes Nyilatkozata
- A Nyelvi Jogok Egyetemes Nyilatkozata
- A Polgári És Politikai Jogok Nemzetközi Egyezségokmánya
- A Regionális vagy Kisebbségi Nyelvek Európai Kartája
- A Regionális vagy Kisebbségi Nyelvek Európai Kartája
- A Tanács állásfoglalása 2002. február 14-én, a nyelvi sokszínűség és a nyelvtanulás fontosságáról, a Nyelvek Európai Évének keretében
- A Tanács rendelete
- A többnyelvűség európai stratégiája
- Az 1134-es Ajánlás
- Az 1201-es Ajánlás
- Az 1492-es ajánlás
- Az Arfé-állásfoglalás
- Az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata
- Az Európa Tanács határozata a nyelvi sokszínűség támogatásáról az információs társadalomban programról
- Az Európai Tanács koppenhágai ülésének (1993. június 21-22.) elnökségi következtetései
- Az Európai Unió Alapjogi Chartája
- Az Európai Unióról szóló szerződés és az Európai Unió működéséről szóló szerződés egységes szerkezetbe foglalt változata
- Communication on Multilingualism: an asset for Europe and a shared commitment
- Döntés a Nyelvek európai évéről
- Egyetemes Nyilatkozat A Kulturális Sokszínűségről
- Egyezmény Az Őslakos Népek Jogairól
- Emberi Jogok Európai Egyezménye
- Európai Biztonsága És Együttműködési Értekezlet Az EBEÉ emberi dimenzióval foglalkozó koppenhágai konferenciájának dokumentuma
- European Parliament Resolution on linguistic and cultural minorities in the European Community
- European Parliament resolution on regional and lesser-used European languages
- European Parliament Resolution on Sign Languages
- Hágai ajánlások a nemzeti kisebbségek jogairól az oktatás területén
- Határozat, az nemzeti, etnikai, vallási nyelvi kisebbségek jogairól
- Jelentés a nyelvtanulásról és a nyelvi sokszínűségről készült akcióterv implementálásáról
- Keretegyezmény A Nemzeti Kisebbségek Védelméről
- Lundi Ajánlások a nemzeti kisebbségek hatékony részvételéről a közéletben
- Magyarország Alaptörvénye
- Nyilatkozat A Nemzeti Vagy Etnikai, Vallási És Nyelvi Kisebbségekhez Tartozó Személyek Jogairól
- Oslói ajánlások a nemzeti kisebbségek nyelvi jogairól
- Párizsi Charta Az Új Európáért
- Rendelet az Európai Gazdasági Közösség által használt nyelvek meghatározásáról
- Resolution on Languages in the Community and the Situation of Catalan
- Resolution on the languages and cultures of regional and ethnic minorities in the European Community
- Resolution on the use of the official languages in the institutions of the European Union
- Show Remaining Articles (53) Collapse Articles
-
- Blog és információs portál a kreatív tanulás és a hálózati tanulás (connected learning) iránt érdeklődő oktatóknak, szakembereknek angol nyelven.
- Designing conference posters
- Digitális foglalkoztató
- E- tananyagok
- E-book olvasás
- IKT műhely
- Infographic: Tips for designing better research posters
- Languages in Danger: online tananyag
- Oktatási segédletek
- Participatory Research With Older People: A Sourcebook
- Redmenta
- SMART TananyagPiac 2.0.
- Tanulást segít(het)ő linkek
- Tanulj hatékonyan
- Vidusign
- Working with Interpreters in the Classroom
- Zanza
- Show Remaining Articles (2) Collapse Articles
-
NYELV-terep
-
- American Sign Language Dictionary
- Deaf atlas
- Documentation of Endangered Languages
- Language Landscape
- Örökség-kultúra oktatási e-köny és médiatár
- PSL
- Signing math & science
- Signing savvy
- SignPuddle
- Spead the sign
- Suvi
- The German Sign Language (DGS) dictionary
- The Language Archive. Max Planck Institute for Psycholinguistics
- The Language Bank of Finland
-
- A kisebbségvédelem nemzetközi jogi intézményrendszere a 20. században
- A speaker-centred approach to linguistic rights. Language as a transversal matter in the European Framework Convention for the Protection of National Minorities
- Ethnic Minorities and Language Rights: The State, Identity and Culture in International Legal Discourse
- Gender, Heteroglossia and Power: A Sociolinguistic Study of Youth Culture
- INNET 2010-2014. Innovative Networking in Infrastructure for Endangered Languages. Germany/ Netherlands/ Poland/ Hungary
- International Law in the Service of the Protection of Minorities Between the Two World Wars
- Legal Instruments of Minority Protection in Europe - An overview
- Linguistic ‘mudes’ and the deethnicization of language choice in Catalonia
- Minority Questions in the Council of Europe
- National Minority Rights in Europe
- New Speakers of Minority Languages: Belonging and Legitimacy
- New speakers of minority languages: the challenging opportunity
- SignWiki Suomi
- State of the World’s Minorities and Indigenous Peoples
- The Council of Europe and Minority Rights
- The Council of Europe between East and West
- The Council of Europe Framework Convention for the Protection of National Minorities
- The Council of Europe Framework Convention for the Protection of National Minorities and Its Impact on Central and Eastern Europe
- The Realisation of National Minority Rights
- The Two Europes of Human Rights: The Emerging Division of Tasks between the Council of Europe and the European Union in Promoting Human Rights in Europe
- The Versailles System of Peace Treaties and the Minority Protection in Southeast Europe - The Bulgarian-Greek Convention for the Exchange of Population of 1919
- Theory and Practice. Bevezetés a kisebbségi nyelvpolitikába: elmélet és gyakorlat
- Universal Minority Rights?
- Show Remaining Articles (8) Collapse Articles
-
- ALTE konferenciája
- Austria's hidden conflict: Hearing culture versus Deaf culture
- Conference - Diversity Linguistic: Retrospect and Prospect
- COST projekt
- Immigration and bureaucratic control. Language practices in public administration
- Linguistic commodification in tourism
- LN stands for European Literacy Network.
- MATE-NET
- MIDAS
- The Evaluation of Language Regimes - Theory and application to multilingual patent organisations
-
-
TAN-műhely
-
- Akár ingyen is végezhettek tanfolyamot a neten a gyerkekkel
- Az iskolai digitális oktatás megújítási terve
- Bűvösvölgy
- Digitális pedagógus konferenciasorozat
- Hacktivity kerekasztal-beszélgetés az IT-oktatásról
- Hogyan tanítsuk a kamuhírek felismerését az iskolában?
- Íme, az 5 legjobb ingyenes alkalmazás, amit kötelező letölteni
- iTEC
- IVSZ kiáltványa
- IVSZ kiáltványa
- Mobil a tanórákon? Igen, működik
- MuseuMap
- Online egyetem
- Scratch alkalmazás
- Video for all portál
-
- eCALLMS projekt
- European Schoolnet
- Gerilla Literacy Learners
- Immigration and language education in Catalonia: Between national and social agendas
- Individual Differences in the Light of New Linguistic Dispensation
- Konferencia a tanulók saját nyelvének való használatáról
- Learning. Creatively. Together.
- Multilingual Communication and Language Acquisition: New Research Directions
- New Perspectives on Individual Differences in Language Learning and Teaching
- Pleasemakemistakes
- Sign teach
- Siketiskolák kontakt információinak gyűjteménye az USA-ban
- Taní-tani Online
- THE LANGUAGE DIMENSION IN ALL SUBJECTS
-
- Akcióterv a nyelvi változatosság és a nyelvtanulás promotálásához
- Current Multilingualism
- Gaelscoileanna
- Gallaudet University
- Gyűjtemény a kanadai nyelvi kisebbségek vizsgálatához
- Hilfsmaterialien für die Erziehung und den Unterricht von deutschen Nationalitätenschülern
- Linguistic Minorities and Modernity
- Mudiad meithrin
-
< Vissza
Print
Lundi Ajánlások a nemzeti kisebbségek hatékony részvételéről a közéletben
Postedoktóber 8, 2017
Updatedoktóber 8, 2017
Bytkkadmin
Tétel: www.osce.org/hcnm/32240
Leírás: Lundi Ajánlások a nemzeti kisebbségek hatékony részvételéről a közéletben (eredeti címén: The Lund Recommendations on the Effective Participation of National Minorities in Public Life), 1999-ben keletkezett. A kisebbségek közéleti észvételét kívánja erősíteni.
Table of Contents
Write a Comment