How Can We Help?
-
lel-TÁR
-
- "100 Basic Signs"
- A pedagógusok támogató rendszeréhez kapcsolódó fogalmak
- American Sign Language (ASL) Linguistics
- Deaf Stem fórum
- Dixon Servicios Lingüísticos
- IATE
- Informatikai fogalmak
- Languages in Danger: tudástár
- Languages in Danger: tudástár
- Medical Sign Language
- Sulinet tudásbázis
- Terminológiai adatbázis
-
- Jelentés a nemzeti és etnikai kisebbségi általános iskolai nevelés-oktatás helyzetéről
- Jelentés a Nyelvek európai évének implementálásáról és eredményeiről
- Jelentés a többnyelvűségről
- Jelentés Az Európa Tanács hozzájárulásáról az EBEE-nek a nemzeti kisebbségek ügyében tartott szakértői találkozójáról
-
- !gen Space
- Being a teacher is indeed cool
- Bevált jó gyakorlatok, jó gyakorlatok, ötletek listája
- Domovina
- E- tananyagok
- E- tananyagok
- E- tananyagok
- Élmény matematika
- Experience in the development of a code of best practices in healthcare
- Heilpädagogischer Kindergarten und Kinderkrippe
- Interaktív iskolai tananyagok
- Jó gyakorlat egy bécsi óvodában
- Magikme
- Makerspace
- MIT online oktatás
- Nailing Your First Parent-Teacher Conference
- Nemzeti Köznevelési Portál
- New Report Focuses on Minority Parent Engagement
- Online tananyag
- Tanárblog
- Teacher-Powered Schools mozgalom
- Vibelle
- Show Remaining Articles (7) Collapse Articles
-
- 100/1999. (XII. 10.) OGY határozat az Országos Fogyatékosügyi Programról
- 102/2011. (VI. 29.) Korm. rendelet a súlyos mozgáskorlátozott személyek közlekedési kedvezményeiről
- 1062/2007. (VIII. 7.) Korm. határozat az új Országos Fogyatékosügyi Program végrehajtásának 2007-2010. évekre vonatkozó középtávú intézkedési tervéről
- 138/1992. (X. 8.) Korm. rendelet a közalkalmazottakról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a közoktatási intézményekben
- 141/2000. (VIII. 9.) Korm. rendelet a súlyos fogyatékosság minősítésének és felülvizsgálatának, valamint a fogyatékossági támogatás folyósításának szabályairól
- 149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet a gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról
- 1973. évi I. törvény a büntetőeljárásról
- 1992. évi XXXIII. törvény a közalkalmazottak jogállásáról
- 1993. évi III. törvény a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról
- 1993. évi LXXIX. törvény a közoktatásról
- 1997. évi LXXXI. törvény a társadalombiztosítási nyugellátásról
- 1998. évi LXXXIV. törvény a családok támogatásáról
- 1998. évi XXVI. törvény a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról
- 1998. évi XXVI. törvény a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról
- 2/2005. (III. 1.) OM rendelet a Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai és iskolai nevelésének irányelveiről
- 2003. évi CXXV. törvény az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról
- 2007. évi XCII. törvény a Fogyatékossággal élő személyek jogairól szóló egyezmény és az ahhoz kapcsolódó Fakultatív Jegyzőkönyv kihirdetéséről
- 2009. évi CXXV. törvény a magyar jelnyelvről és a magyar jelnyelv használatáról
- 2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről
- 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról
- 331/2010. (XII. 27.) Korm. rendelet a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatalról, valamint eljárásának részletes szabályairól
- 5/2003. (II. 19.) ESzCsM rendelet a magasabb összegű családi pótlékra jogosító betegségekről és fogyatékosságokról
- 63/2006. (III. 27.) Korm. rendelet a pénzbeli és természetbeni szociális ellátások igénylésének és megállapításának, valamint folyósításának részletes szabályairól.
- 67/2001. (IV. 20.) Korm. rendelet az Országos Fogyatékosügyi Tanács szervezetének és működésének részletes szabályairól.
- 92/2008. (IV. 23.) Korm. rendelet a fogyatékos személyek alapvizsgálatáról, a rehabilitációs alkalmassági vizsgálatról, továbbá a szociális intézményekben ellátott személyek állapotának felülvizsgálatáról
- A bizottság közleménye a többnyelvűség új keretstratégiájához
- A Frame an Incomplete Painting: Comparison of the Framework Convention for the Protection of National Minorities with International Standards and Monitoring Procedures
- A Helsinki Záróokmány
- A Kujpers-állásfoglalás
- A Nyelvi Jogok Egyetemes Nyilatkozata
- A Nyelvi Jogok Egyetemes Nyilatkozata
- A Polgári És Politikai Jogok Nemzetközi Egyezségokmánya
- A Regionális vagy Kisebbségi Nyelvek Európai Kartája
- A Regionális vagy Kisebbségi Nyelvek Európai Kartája
- A Tanács állásfoglalása 2002. február 14-én, a nyelvi sokszínűség és a nyelvtanulás fontosságáról, a Nyelvek Európai Évének keretében
- A Tanács rendelete
- A többnyelvűség európai stratégiája
- Az 1134-es Ajánlás
- Az 1201-es Ajánlás
- Az 1492-es ajánlás
- Az Arfé-állásfoglalás
- Az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata
- Az Európa Tanács határozata a nyelvi sokszínűség támogatásáról az információs társadalomban programról
- Az Európai Tanács koppenhágai ülésének (1993. június 21-22.) elnökségi következtetései
- Az Európai Unió Alapjogi Chartája
- Az Európai Unióról szóló szerződés és az Európai Unió működéséről szóló szerződés egységes szerkezetbe foglalt változata
- Communication on Multilingualism: an asset for Europe and a shared commitment
- Döntés a Nyelvek európai évéről
- Egyetemes Nyilatkozat A Kulturális Sokszínűségről
- Egyezmény Az Őslakos Népek Jogairól
- Emberi Jogok Európai Egyezménye
- Európai Biztonsága És Együttműködési Értekezlet Az EBEÉ emberi dimenzióval foglalkozó koppenhágai konferenciájának dokumentuma
- European Parliament Resolution on linguistic and cultural minorities in the European Community
- European Parliament resolution on regional and lesser-used European languages
- European Parliament Resolution on Sign Languages
- Hágai ajánlások a nemzeti kisebbségek jogairól az oktatás területén
- Határozat, az nemzeti, etnikai, vallási nyelvi kisebbségek jogairól
- Jelentés a nyelvtanulásról és a nyelvi sokszínűségről készült akcióterv implementálásáról
- Keretegyezmény A Nemzeti Kisebbségek Védelméről
- Lundi Ajánlások a nemzeti kisebbségek hatékony részvételéről a közéletben
- Magyarország Alaptörvénye
- Nyilatkozat A Nemzeti Vagy Etnikai, Vallási És Nyelvi Kisebbségekhez Tartozó Személyek Jogairól
- Oslói ajánlások a nemzeti kisebbségek nyelvi jogairól
- Párizsi Charta Az Új Európáért
- Rendelet az Európai Gazdasági Közösség által használt nyelvek meghatározásáról
- Resolution on Languages in the Community and the Situation of Catalan
- Resolution on the languages and cultures of regional and ethnic minorities in the European Community
- Resolution on the use of the official languages in the institutions of the European Union
- Show Remaining Articles (53) Collapse Articles
-
- Blog és információs portál a kreatív tanulás és a hálózati tanulás (connected learning) iránt érdeklődő oktatóknak, szakembereknek angol nyelven.
- Designing conference posters
- Digitális foglalkoztató
- E- tananyagok
- E-book olvasás
- IKT műhely
- Infographic: Tips for designing better research posters
- Languages in Danger: online tananyag
- Oktatási segédletek
- Participatory Research With Older People: A Sourcebook
- Redmenta
- SMART TananyagPiac 2.0.
- Tanulást segít(het)ő linkek
- Tanulj hatékonyan
- Vidusign
- Working with Interpreters in the Classroom
- Zanza
- Show Remaining Articles (2) Collapse Articles
-
NYELV-terep
-
- American Sign Language Dictionary
- Deaf atlas
- Documentation of Endangered Languages
- Language Landscape
- Örökség-kultúra oktatási e-köny és médiatár
- PSL
- Signing math & science
- Signing savvy
- SignPuddle
- Spead the sign
- Suvi
- The German Sign Language (DGS) dictionary
- The Language Archive. Max Planck Institute for Psycholinguistics
- The Language Bank of Finland
-
- A kisebbségvédelem nemzetközi jogi intézményrendszere a 20. században
- A speaker-centred approach to linguistic rights. Language as a transversal matter in the European Framework Convention for the Protection of National Minorities
- Ethnic Minorities and Language Rights: The State, Identity and Culture in International Legal Discourse
- Gender, Heteroglossia and Power: A Sociolinguistic Study of Youth Culture
- INNET 2010-2014. Innovative Networking in Infrastructure for Endangered Languages. Germany/ Netherlands/ Poland/ Hungary
- International Law in the Service of the Protection of Minorities Between the Two World Wars
- Legal Instruments of Minority Protection in Europe - An overview
- Linguistic ‘mudes’ and the deethnicization of language choice in Catalonia
- Minority Questions in the Council of Europe
- National Minority Rights in Europe
- New Speakers of Minority Languages: Belonging and Legitimacy
- New speakers of minority languages: the challenging opportunity
- SignWiki Suomi
- State of the World’s Minorities and Indigenous Peoples
- The Council of Europe and Minority Rights
- The Council of Europe between East and West
- The Council of Europe Framework Convention for the Protection of National Minorities
- The Council of Europe Framework Convention for the Protection of National Minorities and Its Impact on Central and Eastern Europe
- The Realisation of National Minority Rights
- The Two Europes of Human Rights: The Emerging Division of Tasks between the Council of Europe and the European Union in Promoting Human Rights in Europe
- The Versailles System of Peace Treaties and the Minority Protection in Southeast Europe - The Bulgarian-Greek Convention for the Exchange of Population of 1919
- Theory and Practice. Bevezetés a kisebbségi nyelvpolitikába: elmélet és gyakorlat
- Universal Minority Rights?
- Show Remaining Articles (8) Collapse Articles
-
- ALTE konferenciája
- Austria's hidden conflict: Hearing culture versus Deaf culture
- Conference - Diversity Linguistic: Retrospect and Prospect
- COST projekt
- Immigration and bureaucratic control. Language practices in public administration
- Linguistic commodification in tourism
- LN stands for European Literacy Network.
- MATE-NET
- MIDAS
- The Evaluation of Language Regimes - Theory and application to multilingual patent organisations
-
-
TAN-műhely
-
- Akár ingyen is végezhettek tanfolyamot a neten a gyerkekkel
- Az iskolai digitális oktatás megújítási terve
- Bűvösvölgy
- Digitális pedagógus konferenciasorozat
- Hacktivity kerekasztal-beszélgetés az IT-oktatásról
- Hogyan tanítsuk a kamuhírek felismerését az iskolában?
- Íme, az 5 legjobb ingyenes alkalmazás, amit kötelező letölteni
- iTEC
- IVSZ kiáltványa
- IVSZ kiáltványa
- Mobil a tanórákon? Igen, működik
- MuseuMap
- Online egyetem
- Scratch alkalmazás
- Video for all portál
-
- eCALLMS projekt
- European Schoolnet
- Gerilla Literacy Learners
- Immigration and language education in Catalonia: Between national and social agendas
- Individual Differences in the Light of New Linguistic Dispensation
- Konferencia a tanulók saját nyelvének való használatáról
- Learning. Creatively. Together.
- Multilingual Communication and Language Acquisition: New Research Directions
- New Perspectives on Individual Differences in Language Learning and Teaching
- Pleasemakemistakes
- Sign teach
- Siketiskolák kontakt információinak gyűjteménye az USA-ban
- Taní-tani Online
- THE LANGUAGE DIMENSION IN ALL SUBJECTS
-
- Akcióterv a nyelvi változatosság és a nyelvtanulás promotálásához
- Current Multilingualism
- Gaelscoileanna
- Gallaudet University
- Gyűjtemény a kanadai nyelvi kisebbségek vizsgálatához
- Hilfsmaterialien für die Erziehung und den Unterricht von deutschen Nationalitätenschülern
- Linguistic Minorities and Modernity
- Mudiad meithrin
-
< Vissza
Print
The Two Europes of Human Rights: The Emerging Division of Tasks between the Council of Europe and the European Union in Promoting Human Rights in Europe
Postedoktóber 9, 2017
Updatedoktóber 9, 2017
Bytkkadmin
Leírás: de Schutter, Olivier 2007. The Two Europes of Human Rights: The Emerging Division of Tasks between the Council of Europe and the European Union in Promoting Human Rights in Europe. 14 Colum. J. Eur. L. 509. Tanulmány az emberi jogok értelmezéséről és elősegítéséről Európában.
Table of Contents
Write a Comment